Meklēt šajā emuārā

trešdiena, 2010. gada 31. marts

9 kg ir prom - apgalvo Dzidra Rutkovska no Liepājas!




Esmu Dzidra Rutkovska no Liepājas. Man ir 47 gadi. Lietoju FitLine produktus vienu mēnesi: Goodlife kapsulas 2 x dienā, Activize Oxyplus, Omega 3 un Restorate. Mani ļoti pārsteidza pirmie rezultāti. Notievēju visos apkārtmēros un sejā, viduklī un gurnos par 6 cm, zaudēju 9 kg liekā svara, nejutos nogurusi, pēc depresijas esmu atguvusi spēkus, pazudusi nomāktības sajūta. Esmu ieguvusi veselīgus nagus un ādu. Ne reizi neesmu jutusi galvas sāpes, kuras iepriekš jutu ļoti bieži, īpaši pie I un III prognozes. Izzudusi smaguma sajūta pakrūtē, kuru ietekmēja aizkuņģa dziedzera vāja darbība. Arī alerģiskās iesnas vairs neparādās. Pirms dažām dienām konstatēju īstu brīnumu. Paņemot rokās avīzi, lasu vissīkāko druku bez savām lasāmbrillēm, tās man vairs nav vajadzīgas. Kas manā uztverē ir FitLine produkti? Tie ir vitamīni, kas man palīdz būt veselai, enerģijas pilnai un laimīgai. Tās ir vielas, kas nepieciešamas cilvēkam. Mīļie cilvēki, nemeklējiet zāles vai alkoholu, meklējiet vielas no kā veidots mūsu organisms un kuras tam ļoti trūkst. Es tās atradu FitLine produktos! Paldies!

Pievienojies: http://www.pipars.fit.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru