Meklēt šajā emuārā

svētdiena, 2010. gada 21. marts

Sandra Bērzkalna uzlabo izskatu ar FitLine!




Es esmu Sandra Bērzkalna. Man ir 44 gadi. Man ir trīs bērni. Pēc profesijas esmu vīriešu uzvalku drēbniece. Šajā profesijā esmu nostrādājusi 25 gadus. Pa šo laiku esmu sašuvusi simtiem skaistu tērpu un .... pazaudējusi savu veselību! Ar Fitline produktiem iepazinos 2004.g. septembrī. Sāku lietot Activize, pēc tam arī jogurtu. Sajūtot produktu ātro iedarbību un straujo veselības un izskata uzlabošanos, nolēmu iesaistīties šajā kompānijā. Nopietni sāku strādāt 2005.g. janv. Ļoti daudz man ir devuši semināri un apmācības. Esmu ieguvusi pārliecību, ka PM-International ir stabila un nopietna kompānija, kurā strādājot var iegūt veselību, finansiālu stabilitāti un personības izaugsmi. Un tas viss darbojās ar DOMAS ĀTRUMU! Tādas iespējas, kādas dod PM-International un MLM, es neredzu nevienā citā biznesā. Man ir liels prieks, ka esmu īstajā vietā un īstajā laikā!

Pievienojies: http://www.pipars.fit.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru