Meklēt šajā emuārā

otrdiena, 2010. gada 23. marts

Ulla Ģērmane guļ kā bērns!




Mani sauc Ulla Ģērmane, esmu 33 gadus jauna. Manai profesionālajai sporta karjerai punktu pielika ērču encefalīts. Kam ik pa laikam sekoja dažādas veselības problēmas un mistiskas saslimšanas, kurām ārsti nespēja rast citu izskaidrojumu, kā tikai: slimības sekas, laikam.. Gadiem ejot mana pašsajūta pasliktinājās- galvassāpes, nogurums, locītavu un muguras sāpes un patstāvīgs “miega bads” bija kļuvušas par manu ikdienu. Pedējā pusgada laikā tam visam klāt vēl pievienojās pietūkuši maisiņi zem acīm. Iztaisot asins analīzes viss, protams, bija normas robežās. 2004. gada novembrī man tika nedaudz pastāstīts par Fitline produktu brīnumaino iedarbību, uz ko es, protams, reaģēju diezgan skeptiski, taču intereses pēc iegādājos Activize OxyPlus un Restorate. Man par lielu pārsteigumu es jau pirmajas dienās jutu fantastisku enerģijas pieplūdumu un labāku miegu. Pēc nedēļas iegādājos Basic, Omega, Q10 un turpināju tos lietot vel piecus mēnešus. Mana ikdiena ir mainījusies kā diena pret nakti. Pašsajūta lieliska, enerģija un labs garastāvoklis dienā, bet naktī fantastisks miegs, no rītiem vieglāk piecelties. Pirmajā menesī papildus visam zaudēju vēl 4kg liekā svara. Pa visiem šiem pieciem mēnešiem man nav ne reizi sāpējusi galva. Mugurassāpes ir stipri mazinājušās, bet gūžas locītava nesāp vairāk it nemaz. Un pats galvenais- man vakarā ir vēl spēks un dzīvesprieks, varu aktīvāk nodarboties ar saviem bērniem. Ikvienam iesaku lietot Fitline produktus arī profilaktiski, kamēr vēl nav nekādas veselības problēmas. Jo profilakse ir lētāka par saslimšanas ārstēšanu. Vislabākie novēlējumi ikvienam. Ulla Ģērmane Valmiera

Pievienojies: http://www.pipars.fit.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru