Meklēt šajā emuārā

ceturtdiena, 2010. gada 25. marts

Vineta Valicka uztur sevi formā ar FitLine!




Vairākus gadus atpakaļ man sākās lielas problēmas ar veselību. Mēneša laikā es zaudēju svaru par 15 kg, pēc ilgas ārsta izmeklēšanas izrādījās, ka man ir cistas vairogdziedzerī ≈ 2 mm. Katru gadu kontrolējot šo manu veselības problēmu, šī cista palielinājās līdz pat 8,5 mm. Ja cista būtu palielinājusies līdz 10 mm, tad būtu jāveic operācija.rnŠā gada maija mēnesī intensīvi sāku lietot FitLine Omega 3 + vit.E un Restorate ar vit.D. Jūlija mēnesī devos uz savu kārtējo pārbaudi pie ārsta un izrādījās, ka mana cista ir samazinājusies līdz pat 1,2 mm. Vēl varu piebilst, ka lietojot minētos FitLine produktus, mana redze ir uzlabojusies no -2,5 uz -1. Vineta Valicka

Pievienojies: http://www.pipars.fit.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru