Meklēt šajā emuārā

sestdiena, 2010. gada 13. februāris

Es esmu PAR "zaļo" pilsētu!




Es jau sen domāju par to ka uz un no darba varētu doties pašam. Manas idejas vienmēr aplauzās dēļ laika apstākļiem un infrastruktūras. Esmu pelnījis naudu kā riteņbraucējs, bet šodien es nedodos Rīgas ielās ar riteni, jo man ir bail. Esam iestājušies Eiropas Savienībā, bet braukšanas kultūra vēl jo projām ir "zvēru dārzs". Ikdienas cilvēkam protams būtu vajadzīgi veloceliņi. Otra problēma ir - sviedri. Mani klienti nav sajūsmā ja no manis "nes" sviedru smārds!

Trīs nedēļas atpakaļ satiku savu bērnu dienu cīņu biedru - Robertu Radičuku( http://www.sportsvisiem.lv/infusions/wrapper/wrapp… ). Roberts ir veiksmīgs uzņēmējs un biju pārsteigts ka viņš ir arī NŪJOŠANAS instruktors. Divas nedēļas atpakaļ bija sasalusi mašīna un uz darbu devos ejot. No Dārzciema Cēsu ielā nonācu tieši 60 min. laikā.

Tad man ienāca doma! Ikdienā man braukšana uz un no darba paņem 60 - 90 min., ejot tās ir 120 min. Starpība ir tikai 30 - 60 minūtes. Es varu izkustēties katru dienu, ietaupīt degvielu un nedirnēt sastrēgumos.

Mūsdienu apģērbs ir ideāls. Kad laukā bija - 25 grādi uz darbu devos savā slēpošanas kombinzonā, apakšā pavelkot slēpotāju apakšveļas komplektu. Nebija ne pa karstu ne auksti. Tagad kad sals ir mitējies eju tajā pašā kombinzonā un vienā T-kreklā.

Domāju ka arī pavasara lietus nebūs problēma. Par cik darbā ir fitness studija tad varu nomazgāties un pārģērbties uz vietas. Mugursomā paņemu līdzi tikai tīru balto kreklu un dvieli.

Tā man ir dzimusi ideja - par EKO darbu! Ja arī Tava darba vieta atbalsta "zaļās" idejas tad atraksti man un es to nopublicēšu http://www.veseligsdzivesveids.lv un piešķiršu Tev autora tiesības.

Pievienojies savai nūjotāju grupai: http://nujotajiem.lv/lat/instruktoru-grupu-sarakst…

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru